Cumu aduprà un umidificatore

01 Umidificatore preferitu senza nebbia

A cosa più cumuna chì vedemu nantu à u mercatu hè l'umidificatore "di nebbia", cunnisciutu ancu "umidificatore ultrasonicu", chì hè più prezzu.Ci hè ancu un tipu di umidificatore "non-fog", chjamatu ancu "umidificatore evaporativu".U so prezzu hè generalmente più altu, è u core di l'acqua evaporative deve esse rimpiazzatu regularmente, è ci hè una certa spesa in consumables.
Quandu compra un umidificatore, hè cunsigliatu di sceglie unu senza nebbia bianca o menu.Inoltre, pudete ancu mette a manu nantu à u jet d'aria per circa 10 seconde.Se ùn ci hè micca gocce d'acqua in u palmu di a manu, significa chì a parte più impurtante di l'umidificatore ultrasonicu hà una bona uniformità di u transducer, altrimenti indica chì u prucessu hè duru.
I genitori devenu attentu à: In principiu, se l'acqua di u rubine hè aduprata, è ci sò persone suscettibili, cum'è i zitelli è l'anziani in casa, hè megliu micca di sceglie un umidificatore ultrasonicu.

nutizie 1

02 Ùn "alimentà" l'umidificatore

I battericidi, l'acitu, i perfumi è l'olii essenziali ùn deve esse aghjuntu à l'umidificatori.
L'acqua di l'acqua in generale cuntene u cloru, cusì ùn aghjunghje micca direttamente à l'umidificatore.
Hè ricumandemu d'utilizà acqua bollita fresca, acqua purificata o acqua distillata cù menu impurità.Se e cundizioni sò limitati, lasciate l'acqua di u grigiu per uni pochi ghjorni prima di aghjunghje à l'umidificatore.

nutizia_02

03 Hè cunsigliatu di lavà bè una volta ogni duie simane

Se l'umidificatore ùn hè micca pulitu regularmente, i microorganismi nascosti, cum'è u muffa, entreranu in a stanza cù l'aerosol sprayed, è e persone cù resistenza debule sò propensi à pulmonite o infizzioni respiratorii.
Hè megliu cambià l'acqua ogni ghjornu è pulisce bè ogni duie simane.L'umidificatore chì ùn hè micca statu utilizatu per un periudu di tempu deve esse pulitu bè per a prima volta.Quandu pulizziate, utilizate menu sterile è disinfettante, risciacquate cù l'acqua corrente ripetutamente, è poi sguassate a scala intornu à u cisterna d'acqua cun un pappu suave.
Quandu si pulisce, hè ricumandatu chì i genitori sceglienu un cisterna d'acqua aperta, chì hè più cunvene per a pulizia è reduce a crescita di bacteria.

04 A distanza di l'umidificatore hè ancu impurtante

L'umidificatore ùn deve esse troppu vicinu à u corpu umanu, soprattuttu micca di fronte à a faccia, almenu 2 metri di distanza da u corpu umanu.Per assicurà l'effettu di umidificazione, l'umidificatore deve esse postu nantu à un pianu stabile da 0,5 à 1,5 metri sopra a terra.
Hè megliu di mette l'umidificatore in un locu ventilatu è moderatu illuminatu, luntanu da l'apparecchi di casa è u mobili di lignu per prevene l'umidità.

nutizia_03

05 Ùn aduprate micca per 24 ore

Dopu chì i genitori capiscenu i benefizii di umidificatori, utilizanu umidificatori in a casa 24 ore à ghjornu.Hè megliu micca fà questu.Hè ricumandemu di piantà ogni 2 ore è attente à a ventilazione di a stanza.
Se l'umidificatore hè attivatu per un bellu pezzu è i finestri ùn sò micca aperti per a ventilazione, hè faciule fà chì l'umidità di l'aria interna sia troppu alta, chì pò facilmente guidà à a crescita di batteri dannosi, acari di polveri è muffa, cusì. affettanu a salute di i zitelli.

nutizia_04

Tempu di posta: 06-06-2022