Strategia di shopping di una macchina di caffè portatile!

1. Selezziunà secondu a quantità di electricità
Per assicurà chì a macchina di caffè portatile hà abbastanza putenza per furnisce funzioni di macinazione è di fermentazione quandu esce per l'usu, a prima cosa da nutà hè a capacità di a batteria di lithium di u corpu è i tempi di macinazione chì ponu esse aduprati per una sola. carica.A quantità di l'electricità di mudelli cumuni hè soprattuttu trà 800mAh è 2000mAh;U tempu di carica varia da 2 à 3 ore.
Ancu s'è u numeru di usi varieghja secondu a funzione è l'specificazione di u stilu, pudete predichendu a vostra situazione d'utilizazione quandu selezziunate.Sè avete bisognu di esce per un bellu pezzu, pudete sceglie u stilu cù grande putenza è tempi di fermentazione alta.

2. Selezziunà secondu u voluminu di tazza
Per dà u ghjocu cumpletu à a più grande cunvenzione di tali bè, duvemu pagà più attente à a capacità di a tazza in più di a putenza elettrica.In particulare per e persone cù una grande dumanda di bevande, se a capacità hè insufficiente, u numeru di birreria ripetuta cresce, chì perde u tempu è u sforzu è perde e caratteristiche di bevi cunvene.
A maiò parte di i caffettieri portatili furniscenu diverse capacità di tazza secondu u metudu di fermentazione.Frà elli, a capacità di mudellu di capsule cuncentrate hè di circa 80mL.Quandu compra, pudete ricurdà quanti millilitri di solitu beie, è poi pudete stime approssimativamente a dimensione è u stilu adattatu per voi.

3. Prestate attenzione à a cunvenzione di a pulizia
Perchè a macchina di caffè portatile pò aduprà i grani di caffè chì site abituatu è beie u gustu più frescu, pò scuntrà parechje persone chì anu certu esigenze per a qualità di u caffè.In ogni casu, dopu à ogni usu, i grani di cafè grassu è a traccia di polvere lasciata in elli sò faciuli di pruduce l'odore si ùn sò micca puliti bè.Per questu scopu, quandu selezziunate, duvemu attente à a cunvenzione di a pulizia di u corpu.
Attualmente, a maiò parte di i stili cumuni nantu à u mercatu sò cuncepiti cù una struttura staccabile, chì ùn pò micca solu disassemble u gruppu di macinazione per a pulizia, ma ancu sguassate a lavatrice impermeabile di a tappa di tazza per a pulizia per evità macchie di caffè.Inoltre, se u lettore hè più sensibile à l'olfattu, ancu s'ellu ùn hè micca cunsigliatu per utilizà liquidi acidi, cum'è l'acitu o fette di limone per pulizziari u corpu di a tazza d'acciaio inox, pudete ancu aduprà baking soda powder o cumprà un detergente speciale per l'insulazione. tazza per ottene un megliu effettu di deodorizazione è pulizia.

4. Sceglite un stile più ligeru
L'opportunità cumuni di caffè portatili in u mercatu anu evidenti differenzi di pesu per via di stili differenti.In più di determinà se e funzioni rispondenu à i vostri bisogni, ùn vi scurdate di include u pesu in a selezzione, per pudè scopre i prudutti cù e funzioni è a portabilità.


Tempu di Postu: 03-Jan-2023