Fa'atauga ta'iala ole masini kofe feavea'i!

1. Filifili e tusa ai ma le tele o le eletise
Ina ia mautinoa o loʻo lava le mana o le masini kofe feaveaʻi e tuʻuina atu ai le oloina ma le faʻafefeina o galuega pe a alu i fafo mo le faʻaaogaina, o le mea muamua e matauina o le gafatia o le lithium maa o le tino ma taimi e olo ai e mafai ona faʻaaogaina mo le tasi. totogi.Ole tele ole eletise ole fa'ata'ita'iga masani ole tele ile va ole 800mAh ma le 2000mAh;O le taimi e fa'atumu ai e eseese mai le 2 i le 3 itula.
E ui o le numera o faʻaoga e eseese e tusa ai ma le gaioiga ma faʻamatalaga o le sitaili, e mafai ona e vaʻai i lau lava faʻaoga tulaga pe a filifilia.Afai e te manaʻomia le alu i fafo mo se taimi umi, e mafai ona e filifilia le sitaili ma le mana tele ma le maualuga o le faʻafefe.

2. Filifili e tusa ai ma le tele o ipu
Ina ia mafai ona tuʻuina atu le taʻaloga atoa i le sili ona faigofie o ia oloa, e tatau ona sili atu le gauai atu i le gafatia o le ipu faʻaopoopo i le eletise eletise.Aemaise lava mo tagata e tele le manaʻomia o le inu, pe a le lava le gafatia, o le a faʻateleina le numera o le faʻafefeteina, lea o le a faʻaumatia taimi ma taumafaiga ma leiloa uiga o le inu lelei.
Ole tele ole kofe fe'avea'i e tu'uina atu avanoa ipu eseese e tusa ai ma le faiga fa'ainu.Faatasi ai ma i latou, o le faʻataʻitaʻiga gafatia o capsules faʻapitoa e tusa ma le 80mL.A fa'atau, e mafai ona e manatua pe fia ml e masani ona e inu, ona mafai lea ona e fa'atatauina le tele ma le sitaili e fetaui mo oe.

3. Fa'alogo lelei ile fa'amama
Talu ai e mafai e le masini kofe feaveaʻi ona faʻaogaina fatu kofe o loʻo e masani ai ma inu i le tofo sili ona fou, e mafai ona fetaui ma le tele o tagata o loʻo i ai ni manaʻoga faapitoa mo le lelei o le kofe.Peita'i, pe a uma ona fa'aoga, o fatu kofe ga'o ma le pauta o lo'o totoe i totonu e faigofie ona maua ai le manogi pe a le fa'amama lelei.I lenei tulaga, pe a filifilia, e tatau ona tatou gauai atu i le faigofie o le faamamaina o le tino.
I le taimi nei, o le tele o sitaili masani i luga o le maketi o loʻo mamanuina ma le faʻaogaina o le fausaga, lea e le gata e mafai ona faʻamavaeina le vaega olo mo le faʻamamāina, ae faʻapea foʻi ona aveese le fufulu susu o le ipu ipu mo le faʻamamaina e aloese ai mai kofe kofe.E le gata i lea, afai e sili atu le maaleale o le tagata faitau i le sogisogi, e ui lava e le fautuaina le faʻaaogaina o vai acidic e pei o le vineka poʻo fasi tipolo e faʻamama ai le tino ipu uamea, e mafai lava ona e faʻaogaina le paʻu paʻu paʻu pe faʻatau se vailaʻau faʻapitoa mo le faʻafefe. ipu e ausia lelei deodorization ma aafiaga faamamaina.

4. Filifili se sitaili mama
O avanoa masani kofe feavea'i i luga o le maketi e iai le eseesega manino i le mamafa ona o sitaili eseese.I le faaopoopo atu i le fuafuaina pe fetaui galuega ma ou manaʻoga, aua neʻi galo e aofia ai le mamafa i le filifiliga, ina ia mafai ona e suʻeina oloa e lua galuega ma feaveaʻi.


Taimi meli: Ian-03-2023