Chì sò i vantaghji è i svantaghji di i luci di notte?ascolta à mè

Ci sò parechji gadgets chjuchi è squisiti in a nostra vita avà, è spessu ci portanu comodità, cum'è i luci di notte, per esempiu, certi persone anu paura di u bughju di notte o anu da alzà à mezu à a notte per andà. u toilette, è i luci di notte sò ghjustu Pò alleviate i vostri prublemi, è in a notte scura, pò ghjucà un rolu in l'illuminazione.A seguita hè una piccula seria per presentà à voi i vantaghji è i disadvantages di luci di notte.

Advantage 1: Funzione di illuminazione: Per esempiu, certi persone anu a paura di u bughju di notte, o anu bisognu à andà in u bagnu in u mezzu di a notte è chjamanu a luce di notte, chì ghjucà un rolu di illuminazione è hè più còmuda.

Vantaggio 2: Effettu decorativu: Ci sò parechji tippi di luci di notte in u mercatu avà, è ci sò parechji materiali.A so apparenza hè di solitu bella, carina, delicata è chjuca, è sò soprattuttu boni per l'absorzione di sperma.Assai genti s'innamoravanu di ellu.

Vantaggio 3: Effettu repellente di zanzara: A luce di notte hà una funzione multifunzione à u stessu tempu, aghjunghjendu l'oliu essenziale d'incensu per diventà una lampada di fragranza, aghjunghjendu l'oliu essenziale repellent di mosquito o liquid repellent mosquito pò diventà una lampada repellent mosquito amichevule, chì pò ottene un repellent mosquito non-tossicu Effettu, agghiuncennu acitu pò ghjunghje sin'à disinfezione è sterilizazione, purificà l'aria.

Disadvantage 1: Dormitu cù a luce accesa pò causà miopia in i zitelli.L'ultimi risultati di ricerca dimustranu chì i zitelli chì dormenu cù e luci accese prima di l'età di dui anni anu una probabilità di 34% di sviluppà miopia in u futuru.Se dormenu cù i lumi accesi dopu à l'età di 2, a rata di miopia serà 55% in u futuru.I zitelli chì dormenu cù e luci spente U ritmu di miopia hè solu 10%.È trà dui à trè anni hè un periodu criticu per u sviluppu di l'ochji di u zitellu.Se dormemu cù i lumi accesi per un bellu pezzu, a nostra visione serà ancu affettata.

Disadvantage 2: Dormitu cù a luce accesa affetterà a crescita di u zitellu.I zitelli secretanu l'hormone di crescita durante u sonnu, è quandu i lumi sò accesi, i livelli di l'hormone di crescita cadenu, chì à u turnu rallenta u sviluppu.I luci di notte interferiscenu direttamente cù a secrezione di l'hormone di crescita in i zitelli, chì ùn hè micca favurevule à cresce più altu.Durmendu cù sti luci per un bellu pezzu, u corpu umanu avarà qualchì cambiamentu malsanu.

Disadvantage 3: Risparmi di risorse di l'electricità.Cum'è noi di solitu accende a luce di notte per dorme, hè una notte sana, ancu s'è a piccula luce di notte ùn cunsuma assai elettricità, ma a nostra accumulazione à longu andà perdi ancu assai risorse di l'electricità.


Tempu di Postu: Aug-25-2022