U rolu è a funzione di a pistola fascia

A pistola di fascia hè un strumentu di massaggi populari, hè più còmuda d'utilizà, assai persone utilizanu a pistola fascia, in particulare i ghjovani.A pistola fascia pò allevà a fatigue musculare è u dolore, è pò rilassate i musculi è a fascia.Parechje persone utilizanu a pistola fascia per massaggiare è calmà dopu l'esercitu, chì pò avè un effettu di massaggio assai bonu.

U rolu è a funzione di a pistola fascia

1. Relieve fatigue è dolore

Ancu s'è ùn avete micca eserciziu di solitu, in ocasioni cù a pistola fascia cum'è un strumentu di massaggio pò prumove a circulazione di sangue, dispelisce a creatina indotta da fatigue, è aiuta à allevà a fatigue è a soreness in u vostru corpu.

In generale, dopu l'esercitu, i musculi di u corpu umanu seranu in un statu relativamente doloroso, perchè dopu l'esercitu, a tensione musculare, l'accumulazione di l'acidu latticu è l'ipoxia.À questu tempu, l'usu di a pistola fascia per spinghje è tirà in modu ordinatu pò aiutà à rilassate i musculi è impediscenu di espansione.

2. Relax fascia è musculi

Dopu l'eserciziu, sè ùn avete micca massaggiate è stende i musculi, i musculi diventeranu assai stretti è l'adesioni fasciali si verificanu, chì ùn solu fà chì u corpu si senti incòmode, ma ancu affettanu a ricuperazione è a crescita di i musculi, chì ponu causà musculu. rigidità è rigidità.è strettu.

Aduprate a pistola fascia per generà 2000-3000 vibrazioni per minutu.Dopu chì u corpu si move, a testa di a pistola impacta e parti tense di u corpu per aiutà i musculi è i tessuti molli à rilassate è ricuperà, è evitendu a forza musculare eccessiva.

3. Relax muscles skeletal

Quandu u pistolu fascia vibra à alta freccia nantu à a superficia di a pelle, agisce ancu nantu à i musculi scheletali prufondi, cusì chì i musculi scheletali sò istantaneamente rilassati, è i meridiani, nervi è vini sanguini sò istantaneamente liberati.

4. Improve fasciitis

U Fascia Gun stessu hè un strumentu di riabilitazione di i tessuti molli.Rilassa i tessuti molli di u corpu per mezu di scossa d'alta frequenza.Per i malati cù fasciitis, l'usu frequente di a pistola fascia pò prumove a ricuperazione di i musculi è di i tessuti molli circundanti o eliminà a fatigue, affettendu indirettamente a riparazione di tissuti.

Cumu aduprà a pistola fascia currettamente

1. Move along the muscle line

E persone chì taglianu a carne sanu chì i musculi anu una texture, è tagliate a carne à l'aleatoriu pò fà male, è cusì a ghjente.Quandu utilizate a pistola fascia, ricordate di massaggiate in a direzzione di u musculu.Ùn appughjà micca a manca subitu, ma appughjà subitu.Ùn solu l'effettu rilassante diminuisce, ma ancu causa danni in i posti sbagliati.

2. Massaggia ogni parte per 3 à 5 minuti

Hè cunsigliatu di cambià u tempu di permanenza di a pistola di sigillatura secondu a testa di a pistola.Per esempiu, u front end di a testa vertebrali hà una piccula zona è u putere cuncintratu, è u tempu di usu hè di circa 3 minuti;per via di a grande zona di a testa sferica è di a forza muscular media più grande, pò esse allargata à 5 minuti.

3. Ùn esse troppu forte

U pistolu fascia chjappà a pelle → grassu → fascia cù forza per via di vibrazione è infine ghjunghje à u musculu.Perchè a pelle hè stressata prima, quandu l'onda di scossa elevata è i compressioni furzati si trovanu, u tissutu epidermicu pò esse brused è ancu i musculi pò esse ligeramente strappati!Per quessa, quandu si usa a pistola fascia, duvemu attente à cuntrollà a forza è dà priorità à i musculi grossi, cum'è quadriceps, glutes, etc. Evitate d'utilizà a pistola fascia in i zoni cù i musculi magre, cum'è e spalle, chì ponu riduce i prublemi cù sfregamenti e strappi.

Induve pò u massaggio fascia gun

1. Massage back

Prima, assicuratevi di cumincià à massaggiate dopu a vibrazione.Massaggiate a vostra schiena camminendu su è falà u collu superiore è i musculi superiori di e spalle.Sentirete noduli.Ùn applicate micca forza à u nodulu.Basta à massaggiate per un tempu è i noduli si dissiparà.

2. Massage cintura

Prima, assicuratevi di cumincià à massaggiate dopu a vibrazione.U massaggio principale hè a parte bassa di a spalle.Hè ricumandemu di sceglie un capu di schiuma di massaggio suave.Focus nantu à truvà induve sò i vostri malati, è passanu più tempu à massaggiate i musculi vicinu à i malati, dopu à i malati, è infine torna à i musculi vicinu à i malati per u massaggio.

3. Massaggio di i glutei

Quandu si massaggianu i glutei, truvate prima a pusizione di a testa femorale è u sacru in i dui lati.Partendu da i dui capi femorali, caminate lentamente è massaggiate à u sacru.Ci sò parechje fibri musculari in l'anca.Passate più tempu à massaggiate e fibre musculari avanti è avanti.

Gruppi applicabili è contraindicati di fascia gun

Per e persone:

1. Atleti prufessiunali cù una grande quantità di eserciziu;

2. E persone chì piacenu u sport spessu vanu à a palestra per eserciziu o esercite l'autodisciplina;

3. E persone sedentarie, principalmente i travagliadori di l'uffiziu, si sentenu per ore.

Gruppi tabù:

1. E donne incinte;

2. Pacienti cun contusione aguda;

3. E persone cù prublemi di salute.

Dopu quì, parlemu di l'usu di diverse teste di massaggio.In generale, i pistoli fascia sò solu dotati di quattru tipi di pistole fascia, vale à dì a testa sferica, a testa cunica, a testa in forma di U è a testa piatta.Sicondu e diverse esigenze, pudete sceglie diverse capi di massaggio, è poi alleviate i gruppi di musculi chì anu da esse rilassatu, per esse più rilassatu è alleviate a fatigue dopu l'eserciziu o u travagliu.


Tempu di Postu: Aug-29-2022